Vođenje poslovnih knjiga

 

 

 

 

Ukoliko imate malo ili srednje preduzeće onda će Vaši troškovi vezani za računovodstvo i finansije biti najniži ukoliko taj posao prepustite spoljnom partneru. Razlozi za to su:

  • ušteda na zaradama zaposlenih
  • ušteda na hardwere-u i softwere-u
  • ušteda na literaturi o promeni propisa.

Poslovno logična odluka je da se računovodstveni deo posla prebaci na spoljnog saradnika – partnera, računovodstveni servis koji će Vam pored čisto papirološkog dela posla moći ponuditi tačne i pravovremene informacije o promenama propisa kao i savete u vezi finansijske politike vezane za Vaše preduzeće.

 

Usluge vođenja poslovnih knjiga i sastavljanja godišnjih izveštaja uključuju:

  • vođenje poslovnih knjiga: dnevnik, glavna knjiga i pomoćne knjige;
  • vođenje robnog, finansijskog knjigovodstva i blagajne
  • obračun PDV-a, izrada poreske prijave
  • obračun plata i svih naknada zarada
  • obračun zakupnina i kapitalnih dobiti
  • izrada kompletnog završnog računa